czwartek, 10 października 2013

Cały składzik.

Dzisiaj przestawiam wam nową, wczoraj zakupioną smycz rozciąganą. Na ok. 5 metrów. Przyda nam się, ponieważ w tą sobotę spotykam się z koleżankami i ich psami [mają po trzy miesiące, a Vita 18 listopada będzie miała 1,5 roku.] i idziemy do parku. One mają lepiej, bo przynajmniej pod urząd sobie autami podjadą, a ja muszę na piechotę iść przez kilka ulic, rynek i dwa skrzyżowania. Ale mniejsza.

---
EDIT:
Dobra, dowiedziałam się, że jedna z koleżanek przyjść nie może, tak więc do parku idę z Paulą i Pimpkiem. ---
Dostaniecie również rzeczy z małego składziku Vity. Ogólnie całe jedzenie i smakołyki.
Postaram się dodać, albo jutro, albo w sobotę zdjęcia i filmik jak psina chodzi na tej smyczy. Przynajmniej grzeczniej ;]
Ah! I będzie inny kanał na YT, ponieważ zapomniałam do tamtego hasła :C











I Vita, wczoraj wieczorem:




Do zobaczenia! ;]

8 komentarzy:

  1. Fajny asortyment :D ja smycze z Flexi bardzo lubię :)
    Miłego spacerku życzę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, fajny składzik :3
    Fuks też ma taką, tylko że nie taśmową tylko linkową. xD
    Ale ja za tymi smyczami automatycznymi nie przepadam. xD

    Sweet Vitka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie byłam go automatycznych przekonana, ale skoro szykuje się spacer na pół dnia :I

      Dziękujemy :3

      Usuń
  3. miłego spacerku życzę. *.* szafeczka nieźle zapchana ! czy Vitamina je karmę Chappi ?

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń