środa, 13 listopada 2013

Tak na szybko.

Zauważyłam, że Vicie kończą się większe smakołyki i pasztety. Mam zamiar wybrać się za dwa / trzy dni do zoologicznego. Jak na siłę nie mogę przekonać mojej mamy, żeby kupić jej coś innego, ale ona mówi, że skoro to je to ma to jeść, bo innego nie zje i będzie trzeba wyrzucić (Tutaj chodzi mi głównie o pasztety). Ale pytanie ''A co gdybyś jadła kurczaka przez miesiąc? Znudziłby Ci się, prawda?'' do niej nie dociera.
I tak się uprę i tak kupię coś innego. Vita będzie głodna = Zje. Wyboru nie ma.

---

Myślę już nad prezentem dla psiny. Nie tylko na jej rocznicę u nas, ale też na święta. Rok temu w sklepie były takie paczuszki ze smakołykami i zabawkami. Poszperam w grudniu po półkach, powywracam sklep do góry nogami, ale znajdę idealną paczuszkę dla Vity.
Co do rocznicy...
Chcę jej kupić piszczącą zabawkę. Mimo iż domownicy upierali się, że będzie im to przeszkadzać. Mają problem, Vita lubi takie rzeczy.

---

To chyba tyle. Obym szybko wyzdrowiała. Chcę już pobiegać trochę z psem.

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za udane zakupy i twój powrót do zdrowia!
    Mój Beny także najbardziej lubi piszczące zabawki =P

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  2. może powiedz mamie, że pies powinien mieć urozmaiconą karmę i na przykład różne do spróbowania, tak.dla odmiany.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jej mówię, ale do niej to jak do ściany ;D

      Usuń
  3. zdrowiej ! *__*
    odnośnie prezentu co prawda pies nie wie że dziś np. są Mikołajki jednakże ja go obdarowuje prezentem,skoro inni je dostają dlaczego on nie ? Baddy też lubi piszczące zabawki ale niekiedy to piszczenie doprowadza do szału,co prawda mnie nie,jednak tak jak w Twoim przypadku.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog ;-) Zostanę tutaj na dłużej :-D A z rodzicami mam ten sam problem :/
    Ps. Radzę zmienić czcionkę bloga na jakąś z polskimi znakami, bo tą niestety trudno się czyta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, źle mi się wyświetliło z czcionką wszystko ok :-D

      Usuń
    2. Jak będę miała chwilę to trochę nad tą czcionką popracuję ;]

      Usuń
  5. 22 year-old Business Systems Development Analyst Isa Norquay, hailing from Fort Erie enjoys watching movies like Planet Terror and BASE jumping. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione. zobacz na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń