sobota, 10 listopada 2012

Jeszcze nie wiadomo

Z tej strony na razie Milena.
Jeszcze nie wiadomo czy ten blog będzie o Vitaminie. Jutro jadę do schroniska. A Vitka jest szczeniakiem i ma dopiero kilka mies. Mam nadzieję jednak, że kiedy wyjdę z nią na spacer to będzie się zachowywała grzecznie, lub po prostu nie będzie ciągnęła. Że się będzie przymilać i nie będzie na mnie warczeć. Oj wielkie będzie rozczarowanie kiedy nie będzie ona odpowiednia do mojego mieszkania ;C
Mam nadzieję, że uda mi się ją wychować, że będzie mi przeznaczona.
Natomiast jeżeli nie - Blog będzie miał inny adres, tło i notki. Co i jak - czy jest odpowiednia - dowiecie się jutro.

Wchodźcie i komentujcie ! :)
ZAPRASZAM TEŻ DO DZIAŁU 'INNE'!
TO NIC NIE KOSZTUJE A TY I TWÓJ ZWIERZAK MOŻECIE SIĘ ZAPREZENTOWAĆ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz