sobota, 17 listopada 2012

Pierwszy psi haul.

Witam!
Dziś pół wspaniały dzień. Muszę posprzątać i odrobić lekcje, ale cieszę się z tego, że już jutro całe me życie się zmieni.
Nie pisząc już dłużej - chcę wam przedstawić jakie, rzeczy dziś zakupiłam :
Obrożę
Smycz

Piłkę

Piłkę, którą wypełnia się smakołykami.

Smakołyki do szkolenia.
 
8 pałeczek w różnych smakach + 2 kości prasowane

Smakołyki

Karma Pedigree Junior na wagę.

Obroża owadobójcza , szampon , szczotka


Koszt wyniósł ok. 160 zł. Na szczęście nie ja płaciłam ;) Za to jutro JA płacę za psa. Za samo szczepienie i kastrację . Tylko 80 zł :)
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ I POLECAM MÓJ NOWY KANAŁ:
http://youtube.com/user/czarnavitamina

6 komentarzy:

  1. Wow . 160 zł . ? Dużo xD
    Ja jak kupowałam rzeczy przed zabraniem mojego Fuksa to jakieś 40 zł zapłaciłam xD

    Kiedy ją będziesz miała?

    coolmart6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że dużo >.<
      Jutro po nią jadę do schroniska :33
      Napisz na e-mail . - Z zakładki Inne :D Jeżeli chcesz oczywista :D xdd

      Usuń
    2. O fajnie xD
      Mam nadzieję, że jakiś film na YouTube będzie xD

      Usuń
    3. Już jest xddd Bez sensu ,ale jest xdd

      Usuń
    4. Gdzie tam bez sensu xD
      Ja jak dziś kupię Fuksowi jakąś smycz, obrożę i może zabawkę to też taki zrobię xD

      Usuń
  2. Kurde ;-; To mnie tak wkurzaa.. Raz piszę z Google+ a raz z bloga ;-; Weź się necie zdecyduj.. xd

    OdpowiedzUsuń