niedziela, 18 listopada 2012

Pierwszy dzień z Vitą

Vita jest. Vita będzie. Śliczne brązowe oczyska i puchate uszka są i śpią. A raczej leżą. No nie powiem, ale niegrzecznie się zachowuje na spacerze. Szczeka na wszystko i wszystkich. Oh Boziu. Bądź grzecznaa!!!
A tak z innej półki - Nauczyłam ją komendy :D
Siad. No niezbyt to kapuje, ale jest dobrze. Jutro do szkoły, a ona sama? Biedaczysko. Ale dostała taki fajniutki 'płaszczyk' . Dorwała się do kości prasowanej, obroża jest na nią za duża i świnka jest mega wystraszona. Ale jakoś to będzie. Jejciu, tak szczerze mówiąc to jak czekałam na mamę pod kamienicą to już jej nie chciałam. Ale teraz już chcę. Na ostatnim spacerze [ Właśnie z niego przyszłam ] szczekała tylko 3 razy na 10 minut! EUREKA!
Kilka fotek i [film w montażu] :





Muszę jeszcze zrobić lekcje. Ahh... masę z angielskiego, przypuszczam, że nie zapisałam ponad 10 słówek. Eh... MA-SA-KRA.

4 komentarze:

  1. Yey . ! Vitka < 33
    Szkoda , że zdjęcia niewyraźne ... :/

    coolmart6

    OdpowiedzUsuń
  2. "Szczeka na wszystko i wszystkich. "

    Mój też tak robił kilka dni.
    Jest po prostu w nowym otoczeniu, i się boi. Spokojnie, przejdzie jej. : D

    coolmart6

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh... Szczeniak na 102. Wychodzić z nią co 3 godziny :C Buehehheehhe :CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chodziłam pierwszego dnia z Fuksem co godzinę, więc wiesz... xD
      Nauczy się xD
      Teraz Fuks wytrzymuje długo. :)

      Usuń