niedziela, 11 listopada 2012

Niedzielą ludzie świetnymi wieściami się dzielą!

Od tak? Nie..
Dowiedziałam się, że moje warunki są odpowiednie dla psinki, którą chcę zaadoptować ! Hakuna Matata!!!
Bozia odtąd Vita - nie jest spokojnym psiakiem. Może trochę. W środę Vita ma operację przepukliny w schronisku. Jak się będzie czuła - tego dowiemy się w czwartek lub piątek. A w niedzielę przyjeżdżam po tego gamonia.
Znalazłam jeszcze jej jedno zdjęcie:

Cieszę się niesamowicie ! :)
Mam jednak do was pytanie: Kiedy chcecie kolejną notkę? Możecie odpowiedzieć na YouTubie lub na Animili w moim temacie :)
Bo to jakie relacje zdam to moja sprawa. ZAPRASZAM CIĄGLE DO DZIAŁU INNE !!!
Osoby, które pierwsze do mnie napiszą [ 2 pierwsze ] niech dopiszą czy są z Animili czy z YT. A w tedy na YT dostaniecie suba, a na Animili komentarz :))
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz