środa, 14 listopada 2012

Operacja

Więc... Nie zaczyna się zdania od 'więc' .
Ale już to pomijając :
Vita dziś miała operację. No cóż. Nie wiem jak się czuje. Jutro dostaniemy telefon ze schroniska o stanie zdrowia i psychiki Vitki.
Mam nadzieję, że czuje się dobrze :)
Jutro przywożą nam meble. Bo dzisiaj [14.11.12] zabierają te stare.
A później tylko czekać na weekend ! W sobotę po zakupy , które wyposażą sunię na połowę / całe jej życie.
Ostatnio byłam sama w zoologicznym . Ceny cholernie drogie!
Kupiłam żwirek dla świnki [ ale to już odrębna sprawa ] oraz piłkę dla Vitki.
gify psy
Jest ciężka, tak to mogę potwierdzić i twarda.
Przez to nie zniszczy jej szybko! :)
Jutro notka o tym [ wieczorem ] jak się czuje Vita :)
Mam nadzieję, że będzie więcej wejść niż 175 jak to dotychczas jest. I chociażby jeden e-mail i jeden komentarz.
Za komentarze i za e-maile [ ok. 10 pierwszych ] będą subskrypcje [ na YT ] i komentarze [ na Animili]
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.. czy mi potrzebne te rzeczy? Nie :) Może nie teraz ;) Kiedyś.

      Usuń